Web rasmi SF Design Lab berwajah baru dengan Logo Baru juga

Assalamualaikum. Hai!

Lama tak update entri baru kan? Pemalas betol la hai seketol CikSha ni. Sebenarnya ada je duk update portfolio sesambil redesign web SF Design Lab ni bagi nampak kemas dan profesional. Baru la senang nak tackle potential client. Biar portfolio belum berkoyan pun. Janji presentation look presentable. Baru yakin nak bagi link web kat client. Betul tak?

Alhamdulillah. Dah siap pun redesign web SF Design Lab ni untuk kali yang kedua. Last time  saya make over web ni masa tahun 2020 kalau tak salah. Masa tu tengah set up sebab baru daftar domain name untuk web ni. Walaupun guna template free tapi ada la yang dah di adjust mengikut citarasa sendiri. Maklum le, saya ni memang cerewet tahap tertinggi orangnya. Hihi.
 
Lagipun sebenarnya saya baru juga  rebranding semula logo untuk jenama SF Design Lab ni. Nak dapatkan aura baru yang lebih nampak bold and presentable. Ewahh. Kerja freelance pun kena jugak present diri dengan bagus kan? 
 
 

 
 
 
 


Jadi ini la hasil saya design semula web dan logo SF Design Lab. Mungkin la pada pandangan mata orang lain biasa-biasa je. Tapi bagi saya, web dan logo ni adalah diri saya sendiri. That's the way i represent myself and my artwork. Lebih kurang begitu lah. Bangga dengan diri sendiri. Tak salah kan?

Harapnya lepas ni makin mencurah-curah la rezeki yang masuk untuk kerjaya freelancer saya nan satu ni. InsyaAllah. Kalau ada yang berkenan nak hire saya untuk design logo dan web atau rasa nak rebranding juga untuk 'nafas baru', boleh la roger saya okay!


0 Comments

Newest

BRAND CREATION, CREATIVE DESIGN & STYLISH IDENTITY

Berminat nak upah saya? Hubungi saya untuk perbincangan dengan klik button di bawah.